Bestelling plaatsen

Hoe kan ik een artikel(en) bestellen?

Bestellen bij Shop-geheimoverdegrens.nl gaat als volgt:

Leg artikel(en) in winkelwagen

Zoek in de webshop naar de, voor u, interessante artikelen en leg ze in de winkelwagen door op de knop "In winkelwagen" te klikken. Een nieuw scherm wordt geopend waarbij u detailinformatie van desbetreffend product te zien krijgt. Klik nogmaals op de knop "In winkelwagen" en uw product wordt aan uw winkelwagen toegevoegd. Wilt u meteen bestellen? Klik dan op de knop "Ga door naar afrekenen". Wilt u verder winkelen? Klik dan op de knop "Ga verder met winkelen". Om een bestelling in onze webshop te plaatsen heeft u geen account nodig, dus u hoeft zich niet in te loggen.

Adresgegevens invoeren

De volgende stap in het bestelproces is het invoeren van uw adresgegevens. Eventueel kunt u een ander afleveradres, dan uw factuuradres, aangeven. Mocht u dat willen, kies dan onderaan voor de optie "Naar ander adres verzenden". 

Betalen en afronden

Wanneer u uw adresgegevens heeft ingevoerd komt u in het scherm "Betaalgegevens", mits u artikelen tegen betaling heeft besteld. Als u alleen maar gratis producten in uw winkelwagen heeft, wordt deze stap automatisch overgeslagen. Als betaalmogelijkheden bieden wij het volgende aan: bestellen op factuur, betalen per iDEAL of betalen via PayPal. Wanneer u uw betaalmethode heeft gekozen, komt u bij de laatste stap in het bestelproces. Bij deze stap heeft u de mogelijkheid om uw bestelling te controleren. Bent u nog iets vergeten, klik dan op "Ga terug naar uw winkelwagen". Mocht de bestelling kloppen, klik dan op de knop "Plaats bestelling". Wanneer u voor de betaalmethode iDEAL of PayPal heeft gekozen, wordt u nu doorgestuurd naar de pagina van desbetreffende betaalmethode.

Levertijd

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Normaal gesproken worden bestellingen, welke voor 10:00 uur geplaatst zijn, nog dezelfde werkdag verstuurd. Uw bestelling zal dan de volgende dag bij u in de bus liggen. Bestellingen na 10:00 uur worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Hoe lang is mijn bestelling onderweg naar een adres in buitenland?

Ondanks dat onze vestigingsplaats in Duitsland ligt, wordt uw bestelling niet als een buitenlandse bestelling gezien. Doordat wij aan de grens liggen, hebben wij de mogelijkheid om bestellingen vanuit Nederland, met de Nederlandse post te verzenden. Uw bestelling zal dus normaal gesproken de eerstvolgende werkdag bij u worden bezorgd.

Kan mijn bestelling binnen een dag worden bezorgd?

Nee, deze service kunnen wij u helaas niet bieden.

Bezorging van een bestelling

Bezorgadres

U kunt uw bestelling op een ander adres laten bezorgen dan uw thuisadres, bijvoorbeeld op het werk.

Wie bezorgt mijn bestelling?

PostNL bezorgt de brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag
ParcelNL bezorgt de pakketpost van maandag t/m zaterdag

Verzendkosten

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Bestellingen van gratis artikelen worden gratis bij u bezorgd. Doordat wij een stichting zonder winstoogmerk zijn, is een vrijwillige bijdrage in de porto- en handlingskosten van harte welkom. In de afleverbon staat uitgelegd hoe u deze vrijwillige bijdrage eventueel aan ons kunt overmaken.

Bij bestellingen met verkoopartikelen worden de verzend- en handlingskosten wel in rekening gebracht. 

Bestelling wijzigen

Kan ik een bestelling wijzigen?

Nee, helaas kunt u een bestelling, wanneer u deze heeft afgerond, niet meer wijzigen. Controleer daarom altijd goed of u alle gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft liggen en of uw adresgegevens etc. correct zijn.